Encore un blog...

jeudi, novembre 17, 2005

Rest Again with the great "Born To Be Alive"'s Karaoke


We were born to be alive We were born to be alive Born born to be alive Born born to be alive Born born to be alive Yes we were born born born Born born to be alive Time was on my side When i was running down the street It was no bind bind bind A suitcase and an old guitar It's all i need to occupy A mind like mine Yes we were born born Born to be alive Born to be alive Yes we were born born Born to be alive People ask me why I never find a place to stop And settle down down down I never wanted all those things People need to justify Their life life life Yes we were born born Born to be alive Born to be alive Yes we were born born Born to be alive Its good to be alive (X3) Its good to be alive (X3) Its good to be alive

Et en bonus: la version française!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1...2...3...musique, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttt KARAOKE!!!!!!!!!!!

nous sommes nés pour être en vie nés, nés pour être en vie tu vois nous sommes nés pour être en vie nés pour être en vie les gens me demandent pourquoi je m'arrête jamais et ne me calme, calme, calme mais j'ai jamais voulu de tout ça les gens ont besoin de justifier/prouver leurs vies tu vois nous sommes nés pour être en vie c'est bon d'être en vie le temps était de mon côté quand je descendais la rue en courant ça n'était pas une attache/restreinte une valise et une vieille guitare et quelque chose de nouveau pour occuper mon esprit/ma tête tu vois nous sommes nés pour être en vie nés pour être en vie nés, nés pour être en vie tu vois nous sommes nés pour être en vie nés pour être en vie

4 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Excellent Mister Venz. I had a great karaoke thanks to your blog. It's great for workers like me to find blog like yours to keep being relax at work.

1:04 PM

 
Anonymous Anonyme said...

Relax?

1:06 PM

 
Anonymous Anonyme said...

NO!!!
don't say RELAX!!!
the prime minister....

3:26 PM

 
Blogger Damien said...

Tu dois tuer le président de Malaysie

7:08 PM

 

Enregistrer un commentaire

<< Home